PENTING KE ILMU SELEPAS RAWATAN KEPADA CLIENT?
A
ASAL DUIT POKET MASUK DAHLAH.. TAK PERLU MANJAKAN SANGAT CLIENT!!
Anda, sebagai seorang client mana-mana spa, pernah tak lepas buat rawatan, terapi kecantikan tu tak beritahu langsung ilmu penjagaan wajah? Pantang larang? Atau servis selepas rawatan? Nampak gayanya anda tk ubah mcm lepas dapat madu, sepah dibuang? Wah gitu punya peribahasa kaw.. Kalau ya, bertaubatlah dari melawat spa gituh. Dah jelas terbukti mereka cuma menggunakan anda utk kepentingan je..
Inilah yg kebanyakan para owner spa/spa therapis/mobile spa praktikkan. Asal duit masuk lepas buat rawatan terus blah. Setakat bg ilmu kt client nya semudah abc. Ala, benda simple yg selalu client buat. Sepatutnya layanan dan ilmu perlu lebih class diberikan selepas rawatan bukan sebelum ya. Bukan tabut janji manis sebelum rawatan.
Tapi itulah... Sedapnya para spa's ni dah dpt duit buat mcm tuh. Bila muka client rosak, ckp client kau tak jaga. Dah tu, awk pun tak bg ilmu kat client after care treatment? Walaupun sekecil ilmu yang rasa client pun dah tahu, tetap para terapi perlu beritahu.
Jgn berkira dgn client. Jika servis anda memang tip top, mereka akn PERCAYA. Bila percayalah, mereka akn SETIA dan selalu buat treatment dgn anda.
Takleh lah bgtahu byk2. Nanti tak surpriselah untuk kelas Professional Skin Theraphy. Nak lebih, jom datang kelas pada 18 September sehingga 22 September ini. Hubungi 01151346326 utk keterangan lanjut. Yg serius nk berjaya je.
Anda, sebagai seorang client mana-mana spa, pernah tak lepas buat rawatan, terapi kecantikan tu tak beritahu langsung ilmu penjagaan wajah? Pantang larang? Atau servis selepas rawatan? Nampak gayanya anda tk ubah mcm lepas dapat madu, sepah dibuang? Wah gitu punya peribahasa kaw.. Kalau ya, bertaubatlah dari melawat spa gituh. Dah jelas terbukti mereka cuma menggunakan anda utk kepentingan je..
Inilah yg kebanyakan para owner spa/spa therapis/mobile spa praktikkan. Asal duit masuk lepas buat rawatan terus blah. Setakat bg ilmu kt client nya semudah abc. Ala, benda simple yg selalu client buat. Sepatutnya layanan dan ilmu perlu lebih class diberikan selepas rawatan bukan sebelum ya. Bukan tabut janji manis sebelum rawatan.
Tapi itulah... Sedapnya para spa's ni dah dpt duit buat mcm tuh. Bila muka client rosak, ckp client kau tak jaga. Dah tu, awk pun tak bg ilmu kat client after care treatment? Walaupun sekecil ilmu yang rasa client pun dah tahu, tetap para terapi perlu beritahu.
Jgn berkira dgn client. Jika servis anda memang tip top, mereka akn PERCAYA. Bila percayalah, mereka akn SETIA dan selalu buat treatment dgn anda.
Takleh lah bgtahu byk2. Nanti tak surpriselah untuk kelas Professional Skin Theraphy. Nak lebih, jom datang kelas pada 18 September sehingga 22 September ini. Hubungi 01151346326 utk keterangan lanjut. Yg serius nk berjaya je.
No comments: